BARÜ Logo
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
  • English English
Bartın Üniversitesi
×
  • Hakkımızda
    • Genel Bilgiler
    • Misyon, Vizyon ve Temel Değerler/Hedefler
    • Mevzuat ve Politikalarımız
    • SKS Tanıtım Videosu
    • Kurullar/Komisyonlar/Teşkilatlar
    • Üniversitemize Atanan Personel İçin İlk Gün İşlemlerine Dair Bilgilendirme Metni
    • Organizasyon Şemamız
    • Yönetişim Modeli
    • Hizmet Envanteri
    • SKS Tanıtım Kataloğu
    • Hizmet Standartları
  • Yönetim ve Personel
    • Yönetim
    • Personel
  • İç Kontrol
    • Birim Stratejik Planımız
    • Birim Stratejik Plan Değerlendirme Raporları
    • Birim Faaliyet Raporları
    • İç Kontrol Belgeleri
    • İç Kontrol İzleme (6 aylık) ve Değerlendirme (Yıllık) Raporları
  • Kalite
    • Birim Kalite Komisyonu
    • Birim İç Değerlendirme Raporları
    • Birim PUKÖ Temelli Eylem Planları
    • Birim PUKÖ Temelli Eylem Planı İzleme (6 aylık) ve Değerlendirme (Yıllık) Raporları
    • Birim Danışma Kurulu
    • Komisyonlar
    • İş Akış Şemaları
    • Formlar
    • Hassas Görevler
    • Risklerin Belirlenmesi ve Değerlendirmesi
    • Görev Tanımları
    • Swap Analizi
  • Hizmetlerimiz
    • Mediko-Sosyal Merkezimizin Tanıtımı
    • Yemekhaneler Hakkında
    • Öğrenci Yaşam Merkezi
    • Açık ve Kapalı Spor Salonları
    • Yerleşke Bazlı Hizmet Dağılımı Analizi
    • Taşınmazlarının Yıllara Göre Kiralama Tarihleri
    • Faaliyet Takvimi Kurumsal İşleyiş Ve Planlama Aşamaları
    • Stantlar
    • Kısmi Zamanlı Öğrenci İşlemleri
    • Bartın Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Listesi
    • Bilimsel Etkinlik Katılım Desteği
    • Konferans Salonları
    • Öğrenci Kulüpleri Toplantı Kararları
    • Teknik Gezi Toplantı Kararları
  • Öğrenci Kulüpleri
    • Öğrenci Kulüpleri Tüzüğü
    • Öğrenci Kulüpleri Listesi
  • Fiyatlandırma
    • Personel Yemek Fiyatları
    • Öğrenci Yemek Fiyatları
    • Araç Sticker Ücretleri
    • Kısmi Zamanlı Öğrenci Ücretleri
  • Günlük Yemek Menüsü
  • Formlar
    • Formlar
    • Öğrenci Konseyi Formları
    • Öğrenci Kulüpleri E-posta İstek Formu
  • İletişim
  • Bize Ulaşın

Duyuru Arşiv

2025/10 5
2025/9 3
2025/8 4
2025/7 2
2025/6 4
2025/5 2
2025/4 2
2025/3 9
2025/2 3
2025/1 3
2024/12 6
2024/11 3
2024/10 4
2024/9 7
2024/8 2
2024/7 4
2024/6 1
2024/5 3
2024/3 4
2024/2 4
2024/1 2
2023/12 4
2023/11 8
2023/10 7
2023/9 2
2023/5 1
2022/12 2
2022/11 2
2022/10 5
2022/9 1
2022/7 2
2022/6 2
2022/5 3
2022/4 1
2021/12 1
2021/11 3
2021/10 5
2021/9 2
2021/7 2
2021/5 1
2021/4 1
2020/12 1
2020/6 1
2020/5 1
2020/2 1
2019/10 1
2019/9 2
2019/7 2
2019/6 1
2019/5 5
2019/4 1
2019/3 1
  • 30/10/2025
    Geçici İşçi (Kaloriferci) Çalışmaya Hak Kazanan Adayların Listesi
  • 20/10/2025
    Bartın Üniversitesi Geçici İşçi Alımı Noter Çekilişi Sonucu
  • 09/10/2025
    Bartın Üniversitesi (BARÜ) öğrencileri düzenlenen ‘Hoş Geldiniz’ şenliğiyle yeni eğitim-öğretim dönemine coşkuyla başladı.
  • 09/10/2025
    Uluslararası AR- GE Proje Pazarı 20- 21 Kasım 2025
  • 09/10/2025
    17. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu 2025
  • 18/09/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri Hastalığı Olan Kişiler İçin Eylül 2025 Yemek Listesi
  • 18/09/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri ÇÖLYAK Hastalığı Olan Kişiler İçin Eylül 2025 Yemek Listesi
  • 12/09/2025
    Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
  • 26/08/2025
    E- Kampüs Aktivasyon Adımları
  • 22/08/2025
    Personel Yemek Fiyatlar (28.06.2025-27.06.2026)
  • 18/08/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri ÇÖLYAK Hastalığı Olan Kişiler İçin Ağustos 2025 Yemek Listesi
  • 18/08/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri İçin Ağustos 2025 Yemek Listesi
  • 01/07/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri İçin Temmuz 2025 Yemek Listesi
  • 01/07/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri ÇÖLYAK Hastalığı Olan Kişiler İçin Temmuz 2025 Yemek Listesi
  • 24/06/2025
    BARÜ FEST '25 Bilim, Kültür, Sanat ve Spor Şenlikleri
  • 02/06/2025
    2024-2025 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni ve Bilim, Kültür, Sanat ve Spor Şenliği Stant Başvuru Formu ve Teknik Şartname
  • 02/06/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri ÇÖLYAK Hastalığı Olan Kişiler İçin Haziran 2025 Yemek Listesi
  • 02/06/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri İçin Haziran 2025 Yemek Listesi
  • 21/05/2025
    İŞKUR Gençlik Programı kapsamında Üniversitemiz bünyesinde istihdam edilen öğrencilerimiz için 26 Mayıs 2025 tarihinde saat 9.00'da Eğitim Fakültesi konferans salonunda, 28 Mayıs 2025 tarihinde saat 9.00'da Ağdacı Yerleşkesi konferans salonunda eğitim pr
  • 09/05/2025
    9 Mayıs Dünya Çölyak Farkındalık Günü
  • 07/04/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri İçin Nisan 2025 Yemek Listesi
  • 07/04/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri ÇÖLYAK Hastalığı Olan Kişiler İçin Nisan 2025 Yemek Listesi
  • 21/03/2025
    Etkinlik Talep Formu revize edilmiştir.
  • 20/03/2025
    BARÜ SKSDB BİLİMSEL ETKİNLİKLERE KATILIM DESTEĞİ 2025 YILI
  • 20/03/2025
    BARÜ SKSDB AÇIK VE KAPALI SPOR ALANLARI KULLANIM ÜCRETLERİ 2025 YILI
  • 20/03/2025
    BARÜ SKSDB STANT KULLANIM ÜCRETLERİ 2025 YILI
  • 20/03/2025
    BARÜ SKSDB KONFERANS SALONU-FUAYE ALANI DERSLİK ALANI KULLANIM ÜCRETLERİ 2025 YILI
  • 14/03/2025
    BARÜ SKSDB AÇIK VE KAPALI SPOR ALANLARI KULLANIM ÜCRETLERİ 2025 YILI
  • 06/03/2025
    Üniversitemiz Kutlubey Yerleşkesi Yaşam Merkezi Binası Taşınmaz Alanı Kiralama İhale İlanı
  • 05/03/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri ÇÖLYAK Hastalığı Olan Kişiler İçin Mart 2025 Yemek Listesi
  • 05/03/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri İçin Mart 2025 Yemek Listesi
  • 26/02/2025
    Ramazan Ayı boyunca geçerli olmak üzere yemek saatleri güncellenmiştir.
  • 10/02/2025
    Bartın Üniversitesi Kutlubey ve Ağdacı Yerleşkeleri İçin Şubat 2025 Yemek Listesi